ورود/عضویت سبد خرید  
راهنمای خرید از وب سایت سلامتکده: جهت خرید از وب سایت تنها کافیست 5 مرجله بسیار ساده را طی نمایید.
مرحله اول: جستجو و انتخاب محصول در وب سایت
مرحله دوم: مشاهده جزئیات محصول و افزودن به سبد خرید
مرحله سوم: مشاهده سبد خرید و فعال سازی کد تخفیف
مرحله چهارم: ورود به حساب کاربری و یا عضویت در وب سایت
مرحله پنجم: ورود به درگاه پرداخت اینترنتی و پرداخت وجه کالا
  • مرحله 1: نحوه جستجوی محصولات در وب سایت

    • روش اول: پیدا کردن محصول از نوار جستجو

    • روش دوم: استفاده از منوی سایت

  • مرحله 2: مشاهده جزئیات محصول و افزودن به سبد خرید:

    در این بخش می توانید با مشاهده جزئیات محصول, نسبت به اضافه کردن آن به سبد خرید خود اقدام نمایید.

    معرفی وب سایت سلامتکده

    مرحله 3:مشاهده سبد خرید و فعال سازی کد تخفیف:

    در این قسمت شما می توانید محصولاتی که در سبد خریدتان انتخاب کردید, بازنگری کرده و در صورت تمایل به اضافه و یا کم کردن محصولات اقدام نمایید. همچنین طبیعت کده ای های عزیزی که در کمپین های مختلف شرکت داشته اند و کد تخفیف دریافت کرده اند, می تواننند در این قسمت از کد تخفیف خود جهت اخذ تخفیف استفاده نمایند.

    معرفی وب سایت طبیعت کده

    مرحله 4:ورود به حساب کاربری و یا عضویت در وب سایت طبیعت کده:

    در صورتیکه حساب کاربری طبیعت کده از قبل دارید می توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید و یا در صورت عدم داشتن حساب کاربری با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز حساب کاربری جدیدی بسازید و ادامه مراحل خرید را طی نمایید.

    معرفی وب سایت طبیعت کده

    مرحله 5: ورود به درگاه پرداخت اینترنتی و پرداخت وجه کالا

    در این قسمت با وارد کردن اطلاعات کارت شتاب خود می توانید نسبت به خرید محصول اقدام نمایید.

    معرفی وب سایت طبیعت کده

    در پايان پيغام سفارش شما با موفقيت انجام شد را ملاحظه خواهید کرد،و در سیستم ثبت و پی‌گیری خواهد شد



    راهنمای پرداخت اینترنتی وجه کالا:

    پارامتر های لازم برای خرید اینترنتی
    در هنگام خرید اینترنتی 4 پارامتر کارت بانکی از شما پرسیده می شود که در عکس زیر کنارشان ستاره قرمز زده شده است.

    در ادامه به بررسی تک تک این پارامترها می پردازیم:

    1- شماره 16 رقمی درج شده بر روی کارت
    این شماره در کارت همه بانک ها، بر روی کارت درج شده است. نمونه شماره کارت درج شده بر روی کارت های بانک ملی در عکس زیر آمده است.

    2- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم

    رمز خرید اینترنتی، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز ATM وارد می نمائید متفاوت می باشد. حتی این رمز با رمز اینترنت بانک که حساب خود را از طریق اینترنت چک می کنید، نیز متفاوت است. 

    در اکثر بانک ها زمانی که کارت خود را تحویل می گیرید، رمز خرید اینترنتی ندارید. برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی یکی از کارهای زیر را انجام دهید:

    1- اکثر بانک ها امکان تعریف رمز خرید اینترنتی را در دستگاههای ATM خود قرار داده اند. به دستگاه خودپرداز بانک خود مراجعه کنید. کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را تعریف کنید.

    2- به شعبه بانک خود مراجعه کنید و بگویید می خواهم رمز خرید اینترنتی دریافت کنم. اگر بانکتان بانک خوبی باشد حتماً راهنمایی می شوید.

    3- کد CVV2
    کد CVV2 به صورت یک عدد 3رقمی (و به ندرت 4رقمی) مانند شمارۀ 16رقمی حک شده روی کارت، بر روی اکثر کارت ها حک شده است. مثلاً روی کارت های بانک های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و... به صورت یک عدد 3رقمی حک شده است. یا در برخی کارت های بانک ملی 4 رقمی است و عکس آن را در زیر مشاهده می نمایید.

    در برخی کارت های بانک تجارت، کد CVV2 به صورت رقم 17، 18 و 19 بعد از 16رقم شماره کارت حک شده است.

    4- تاریخ انقضاء
    تاریخ انقضاء هم روی اغلب کارت های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، نگران نباشید. از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده نمایید.


    مشکلات احتمالی پرداخت اینترنتی

    سیستم پرداخت اینترنتی توسط بانک های عامل به گونه ای طراحی شده است که هم ایمن باشد و هم ساده و کمترین نیاز به راهنمایی را برای خریدار ایجاد نماید. اما با این وجود برخی اوقات ممکن است مسائلی در هنگام خرید اینترنتی به وقوع بپیوندد.
    مثلاً ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود.
    معمولاً بدترین حالتی که ممکن است به وقوع بپیوندد این است که پول از حساب شما کسر شود، ولی به حساب فروشنده واریز نشود. اما نگران نباشید. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های حد واسط بانک است. 
    نهایتاً خود بانک می باید مغایرت ها را رفع کند. منتظر بمانید و اگر تا 48 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با پشتیبانی سایت فروشنده و یا بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

    مرجع: وب سایت بانکی.آی آر


    شما هم می توانید در مورد این صفحه نظرتان را ارائه نمایید

    نام شما:

    نظر شما: